FANDOM

Gerdar je obrovské území, jemuž formálně vládne gerdarský král. Skládá se však z mnoha a mnoha oblastí, které si fakticky vládnou samy či v nich nevládne nikdo. PJové mohou zasadit svůj příběh do jakéhokoliv prostředí a nemusejí se omezovat geografickými či politickými reáliemi. Mnozí z nich však prostřednictvím questů rozvíjejí nějaké vlastní území, kterým se mohou (a nemusejí) jiní PJové inspirovat či na dění v něm reagovat ve vlastních questech.

V zájmu dostatečně velkého prostoru pro fantazii jednotlivých PJů neexistuje (a ani nebude existovat) ucelená mapa, avšak jednotlivá území a města lze zasadit alespoň do "mentální mapy", kterou se PJové mohou a nemusí řídit.

Zde se nachází seznam oblastí a území, tedy větších geografických celků, jejichž autory jsou uvedení PJové. Ti také mají na své oblasti výsadní právo a kdokoliv by chtěl tuto oblast taktéž použít, musí požádat o povolení.

Almedorské vévodství

Almedorské vévodství se nachází na jihovýchodním pobřeží Gerdaru. Stvořil jej Hieronimus Bosh a Frugifer.

Asuán

Asuán Stvořil Bunny.

Hranice Divočiny

Hranice Divočiny, nebo také Perazimské pohraničí, je oblast při severovýchodním okraji Gerdaru. Stvořil ji Wolffram.

Orient

Pouštní kontinent nacházející se za mořem jihovýchodně od Gerdaru. Stvořil neznámo kdo, využívá kolektiv PJů, především Sandra Divoká. Proběhlé Q:

Popis místa Orient podrobněji

Pelorské pohoří

Popis pohoří podrobněji

 Ticholes

Počet obyvatel: 360, Stvořil: Thindrelion, Proběhlé Q:

Popis místa Ticholes podrobněji