FANDOM

Gerdar je obrovské území, jemuž formálně vládne gerdarský král. Skládá se však z mnoha a mnoha oblastí, které si fakticky vládnou samy či v nich nevládne nikdo. PJové mohou zasadit svůj příběh do jakéhokoliv prostředí a nemusejí se omezovat geografickými či politickými reáliemi. Mnozí z nich však prostřednictvím questů rozvíjejí nějaké vlastní území, kterým se mohou (a nemusejí) jiní PJové inspirovat či na dění v něm reagovat ve vlastních questech.

V zájmu dostatečně velkého prostoru pro fantazii jednotlivých PJů neexistuje (a ani nebude existovat) ucelená mapa, avšak jednotlivá území a města lze zasadit alespoň do "mentální mapy", kterou se PJové mohou a nemusí řídit.

Zde se nachází seznam oblastí a území, tedy větších geografických celků, jejichž autory jsou uvedení PJové. Ti také mají na své oblasti výsadní právo a kdokoliv by chtěl tuto oblast taktéž použít, musí požádat o povolení.

Seznam známých oblastí

  • Almedorské vévodství se nachází na jihovýchodním pobřeží Gerdaru. Již dlouho je sužováno občanskou válkou, nemocemi a různými nepokoji.
    • Autoři: Hieronimus Bosh, Frugifer
    • Sídlo cechu: Opus Magnum
    • Proběhlé questy: Hořící Anduina (PJ Hieronimus Bosh)
  • Asuán leží na teplém a suchém jihu. Nacházel se zde proslulý magický Labyrint.
    • Autor: Bunny
    • Proběhlé questy: Labyrint (Bunny) a další
  • Hranice Divočiny, nebo také Perazimské pohraničí, je oblast při severovýchodním okraji Gerdaru. Pro lidskou civilizaci zde končí známý svět. Nachází se zde také poutní stezka Schody do nebe.
    • Autor: Wolffram
    • Proběhlé questy: Štěstí člověka (PJ Wolffram), Schody do nebe (PJ Wolffram), Hranice Divočiny (PJ Wolffram), Duchové stromů (PJ Wolffram)
  • Orient je pouštní kontinent nacházející se za mořem jihovýchodně od Gerdaru.
    • Autor: Neznámo kdo, využívá kolektiv PJů, především Sandra Divoká a Galor.
    • Proběhlé questy: Mnoho a mnoho, z novějších Zloděj z Orientu (PJ Sandra Divoká) a Soudce z Orientu (PJ Sandra Divoká)
  • Pelorské pohoří je vysoko položená a řídce osídlená oblast, ve které se nachází pevnost Taniquentil.
  • Severní Provincie, známé též jako Dálava, je řídce osídlená, divoká, avšak civilizací částečně spravovaná oblast na chladném severozápadě. Od hlavní pevniny ji odděluje moře.
    • Autor: Jean Colorivieu
  • Ticholes je lesní říše obývaná především elfy.
    • Autor: Thindrelion